I Love Bloggar




Måste bara skriva ett inlägg om hur mycket jag gillar bloggar.
Det förgyller verkligen min dag!
Det utvecklas nästan till ett slags beroende att "titta in" hos flera av er;)

Förr köpte jag mängder med olika tidningar för att få inspiration till inredning, matlagning, mode osv. Nu kan jag bara knäppa igång datorn och besöka mina favoritbloggare och vips finns allt där.
Nya ideér till hemmet, underbara recept, familjeliv, jättebra tips om shopping. Visst köper jag fortfarande tidningar men inte alls lika många...

Det är precis som att få ett glassigt magasin serverat varje dag!!

Tack alla underbara bloggare som ger mig enormt mycket, you make my day!

Pillan


Håller helt med, tack själv för att du delar med dig!



Kram/Anna

Hur enig som helst



hoppas du ochså gillar min blog :)

Det var verkligen en superbra beskrivning &

jag håller med dig :-)



Gillar att titta in hos dig,

hoppas du och flickorna mår väl!



KRAM

Kan inte mer än hålla med! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se