Jag erkänner, hösten är här...



Minstingarna Nikki & Mira
Så spännande att hålla bebis och hjälpa till med nappen;)



Ida & Mira myser i gungan, om bara vädret hade varit lite bättre...



Hela tjejgänget samlat med alla systrar bus!



Nikki var nöjd efter en dag i vagnen och låg så snällt och såg på när vi andra åt



Fredag igen och jag har hela min lilla familj samlad igen, så skönt!

Igår blev det en jättemysig dag trots vädret...
Det var vant- och mössvarning här igår! Småtjejerna hade på sig klänningar, dock med strumpbyxor, men det var bara att dra på jeans och fleece utanpå!
Vi tillbringade ett par timmar i lekparken innan det var dags att möta upp Fillan efter skolan.

En sväng upp till huset för inspektion. Fillan velar fortfarande vilket rum hon vill ha...men hon har nån månad till på sig;)

Sedan bjöd mina föräldrar på middag. Grekisk pytt som ju är så gott och till efterrätt Pannacotta med björnbär och hallon. Väldigt gott en torsdags kväll:)

Idag blir det en rask prommenad med vagnen, har ju inte blivit så många denna regniga vecka!
En sväng för inköp av fredagsgotti, kanske en smaskig lax?

Ha en riktigt mysig fredag/PIllan


Vad söta de är alla små tjejna! Hoppas ni får en mysig helg! Kram

Låter som ni har en jättehärlig dag!!! Jag ska också gå en promenad, är min lediga dag med sonen idag! Imorgon ska vi ha lite kalas här... igen :)

Ha en jättebra helg!

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se