Jag protesterar




The Pink Ladies are back in town:)
Lillskruttan växer och blir allt starkare i nacken!


Ska inte hösten vara fin med hög luft, blå himmel och frasiga löv på marken.
Möjligen kan det få vara dimma på morgonen som sedan lättar och släpper fram sin friska luft!
Här har det vräkt ner regn konstant hela dagen igår och natten och det verkar bara fortsätta...
Jag blir smått galen av att bara vara inne en hel dag.




Sessan som är en innekatt brukar ändå ligga och njuta ute på vår stora balkong, men inte ens hon har lust med det i detta regnvädret!


Som tur va så tänkte brevbäraren på mig även igår och levererade IKEA- katalogen! Det tackar vi för:)

Idag är min mamma ledig så hon kommer förbi och är med Nikki en tag så jag kan åka ut och göra lite ärenden. Behöver handla lite gotti för i morgon kommer min kära kusin Paula och hennes småtjejer hit!
Paula är mer som en syster för mig och det ska bli toppenroligt.

För övrigt orkar jag snart inte se mina uteblommor längre... dom är allt annat än fina just nu:(
Har börjat slänga en del och tänkte köpa upp mig på några "höstblommor".
Hoppas på lite sol framöver så man kan sitta ute med en kopp kaffe och njuta av balkongens uteliv några dagar till i alla fall!

Kram/PIllan


så söta ni är!!! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se