Nya linser

Måndagen är här igen och jag har gjort en "fasansfull" upptäckt...
Eftersom jag använder linser så är jag alltid noga med att när jag tar ett nytt par så måste det finnas minst ett par kvar annars kontaktar jag bums en optiker för påfyllning.
Jahapp nu när jag skulle ta ett nytt par så hittar jag inga alls! Fattar NADA vart är dom...? Måste ringa och beställa så snart dom öppnar. Får vara glasögonorm några dagar framöver....



Dagens "tandlösa" Fillan i nya stentvättade jeans från Vero Moda och linne från Gina.
Converse och skinnjacka är gamla


Filippa var också smått hysterisk då hon bitit ut en tand som hon påstår sig redan ha tappat. Jag har verkligen ingen koll längre vilka tänder som är mjölkisar osv.
De flesta är ju som sagt tappade nu men jag tycker det verkar konstigt, ingen vidare rot var det på tanden som flög ut heller...
Men jag fick en tid till henne idag redan så jag hoppas det löser sig!
-Ja mamma annars måste dom sätta dit en plasttand! ;)

Ha en fin måndag/PIllan


Oj, vilken händelserik måndagsmorgon ni haft! Hoppas att det löser sig snabbt med både linser och avbitna tänder ;-)



Ha en skön måndag, kram!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se