På nergång





Skickar härliga sommarblomster till dig så här inför helgen!

Fredagen är här igen!

Idag kommer två av mina vintjejer hit på förmiddagen, Katarina och Maria.
Har precis slängt ihop en kaka med svarta vinbär som står i ugnen och väntar på att ätas upp med en klick vaniljvisp;)
Perfekt att kunna använda säsongens bär!

Igår ställde jag mig på vågen för första gången efter förlossningen. Jag gick ju upp totalt 12 kg under graviditeten. Gissa vad... jag hade gått ner 8 kg på tre veckor bara genom att fika...;) hi hi kanske inte riktigt då...
Men bara 4 kg till matchvikt och då har jag inte ens börjat träna ännu!
Tänkte att jag till veckan ska börja med en timmas powerwalk om dagen med vagnen.



Kom igen mamma, nu kör vi!


Nu känner jag att min kropp har återhämtat sig så pass att jag klarar av detta. Märker dock nu när jag varit ute och gått att benen inte har kvar sitt ursprungliga tempo, men det kommer nog snart tillbaka.
Jag hade helt träningsuppehåll dom sista tre veckorna under graviditeten. Innan dess körde jag Indoor-walking och lätt styrketräning och det passade mig perfekt.
Om man är van att träna så tror jag att det bara är fördelar med att försöka hålla igång även när man är gravid, om man inte har några fysiska problem alltså!

Hoppas ni får en underbar fredag/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se