Pandoras ask







Mitt senaste smyckeköp, ett Pandora armband med fjärilar och hjärtan. Like it a lot!

Alltid roligt när det dyker ner ett paket i brevlådan. Det var ett nytt Pandora armband. Jag gillar dom här armbanden jättemycket. Kul att bygga på med egna berlocket om man vill.

I går hade jag två trevliga besök under dagen med presenter till Nikki och fika på det.... Jag får snart göra ett inlägg med massupplägg av present-bilder tror jag;)
Idag kommer min ena moster och tillika gudmor hit så ja det blir väl att baka en kaka för ovanlighetens skull... eller!?

Ha en härlig lill-lördag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se