Regntunga skyar




Dagens Pillan i morgonrock från Twilfit. Den får sitta på hela dagen känns det som;)
Morgonrufsig och osminkad - det bjuder jag på!


God morgon

Usch sicket väder vi har. Idag blir det en riktig inne-dag till både min och Nikkis förtvivlan. Ingen prommenad... Sover ju som skönast i vagnen!
Tur i alla fall att jag har kylen full av mat så jag slipper tänka på att ta mig till affären idag.

Nä jag tar väl itu med tvätt och strykning jag. Lite dammtorkning kan jag väl också tänka mig:)
Hemmasysslorna tar som bekant aldrig slut.

Annars försöker jag samla så mycket inspiration som möjligt till renoveringen.
Har börjat greppa hur vi ska ha kök och badrum i alla fall!
Jag har en något sådär bild av helheten i huset men måste börja skriva ner det på pränt känner jag...

Ha det så bra kära du/PIllan


Sicken söt morgonrock :)

Pyssla inne är ju också skönt. Synd bara att gå miste om prommisarna.



Kram

söt morgonrock!! Det är skönt och mysigt att gå runt i . kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se