Sista Augusti





Nu kan mörkret komma för jag har bunkrat upp med ljus, ljus, ljus...


Jaha då är vi där sista dagen på sommarens månader... Tyckte nyss jag skrev att sommaren låg framför mig! Fast när man tänker efter så har det hänt en hel del i alla fall, inte minst att Nikki kom till oss:)

Jag har rustat mig med ljus i massor, så come on bara mörkret!
Dimman ligger tät här nu på morgonen men det ser faktiskt ut att kunna spricka upp. Hoppas för igår var vi duktiga och gick två skapligt långa prommenader, så jag vill fortsätta på samma spår!

Filippas tand var en mjölkis,PUH, så det var ingen fara på taket! Inga hål hade hon heller utan skulle bara komma tillbaka för att plasta några fler tänder. Det är ju jättebra påfund som inte fanns när jag var barn...

Linserna skulle komma om knappt en vecka. Bra för jag tycker det är lite jobbigt med glasögon, snyggt men opraktiskt. Men det är väl för att jag använder dom för sällan så jag inte blir van. Ändå tjatar jag att jag måste köpa nya, men shoppa är kul:)

Kram/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se