Trevlig tisdag

Jag hade en mysig tisdag med både magläge;) och flera trevliga fika-gäster.
Först kom Nikkis gudmor Märit förbi en sväng innan hon reste tillbaka till huvudstaden igen.
Sedan tittade Sandra förbi med Vilmas babysitter som dom var så snälla att låna ut. En jättebra med flera olika ligglägen, sittlägen, gungfunktioner och ett liten gym att hänga på om nån vecka!
Nikki invigde den under kvällen med en lång skön sovstund.



Kolla på denna söta sailordress som var i ett av paketen från Sandra! Ge oss lite mer sol så vi kan inviga:)
Vi har fått så otroligt mycket söta kläder till Nikki, T A C K! Jag visar lite då och då...

Lagom till Allsången kom Nettan och Anders förbi för lite kvällsfika. Vi hade väldigt trevligt och skrattade högljutt men Nikki sussade sött vidare... Vi bestämde också att Filippa ska följa Nettan på hundutställning på lördag och eventuellt också hjälpa till att ställa en hund, spännande!



Nettan som just kommit hem från USA hade med sig bla denna cooling! Dessutom en jättesöt rosa mumindress och ett speciellt paket till mamman;)


Idag kommer det ett hembesök från BVC här för att väga och mäta lilla sötnosen. Ska bli riktigt spännande att se vad hon väger nu, hon äter på riktigt duktigt!

Ha en mysig onsdag trots mulet väder/PIllan


Söta kläder! Ja visst är det helt underbart att kunna ligga på mage! Spännande med lilltjejens vikt :)

Kram Eleonor

jag har också den där sailordressen och vill testa den nu innan han växer ur den.. men i Sthlm är det ju värsta höstvädret nu :(

ja kanske hon skulle få en ifrån BARCELONA OXÅ....



:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se