Vad blir det för mat...



Perfekt att använda till egengjorda ugnsbakade potatisklyftor!
Santa Maria



Basilika får bli dagens krydda!

Biffar med basilika och soltorkade tomater

500 g blandfärs
1 dl grädde
hackade soltorkade tomater
Basilika
1 ägg
salt & peppar

Blanda ihop och forma till biffar. Stek i panna tills dom är nästan genomstekta.
Lägg biffarna åt sidan.
Rör ner 2 dl grädde, 100 g philadelphiaost och en halv köttbuljongtärning i pannan.
I med biffarna igen och låt puttra en stund så biffarna går klara!

Jag gör egna potatisklyftor i ugnen och en stor sallad med mycket fetaost till mina biffar:)
Kör du (som många andra) LCHF skippa potatisen!

God spis/PIllan


Mumma! Jag blir så glad när jag hittar enkla och goda vardagsrecept!



Kraaaaam Veronica

Mums vad gott det lät! Det måste jag testa en dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se