Han med röda mulen...



Rudolf i mysbelysning...



...en glittrig ren som förut bodde på Åhlens. För ynka 79 kr så fick han följa med mig hem. Fast är han en ren eller en hjort egentligen..?!

Äntligen börjar termometer visa lite mer humana siffror som åtminstånde inte börjar med en 2:a även om det är tvåsiffrigt...
Långa prommenaden here we come!

Redan 15 december,herregud jag kan inte förstå vart mina dagar tar vägen. Går här hemma i min lilla lunk och allt bara flyter på. Idag ska jag i alla fall brotta ner strykberget som bildats efter en dags tvättande. Men i kväll får jag tyvärr hoppa pumpen då A är på säljmöte. Blir lite hemmagymmande istället:)

Kraam PIlan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se