HM & Kafferep



Ny kofta från HM som åkte med i kassen senast. Är rätt så trött på att bara tänka framknäppt nuförtiden... Men jag är bekväm också så det får hänga med nån månad till gissar jag. Filippa ammade tills hon var 7 månader så vi får väl se vad Nikki vill!

Lördag igen och fredagskvällen blev en enda lång sova-i-soffan-kväll för min del!
Jag och tjejerna var ute och åt först. Sedan hem ge Nikki gröt och natta. Slog på tvn lagom tills banketten började tittade fram till 20.00 zappade över till Idol - somnade! Så intressant var det alltså.... 
Men jag har sett nu på nätet att Jay vann vilket var helt tippat.

Idag ska jag ha kafferep med massa kakor, bullar och "tantsnack". Tycker att december bara rusar fram och man hinner aldrig träffas! Så idag har jag bjudit in ett gäng så att vi kan sitta ner i lugn och ro en stund och bara mysa och umgås!

Tjing/PIllan 


Mysigt med kafferep!

Börjar bli riktigt trött på att tänka amningsvänligt nu. Har dock en gosse som inte vill sluta än...



Kram kram!

Snyggt! Jag känner verkligen att jag behöver handla kläder! Kul att Jay vann! Like a prayer är grym tycker jag!

Ha en bra helg!

Kramar Eleonor

Snygg kofta och håller med att det inte alltid känns så skoj med framknäppt, men måste ju ha det oftast, enklast så när man ammar!



Hoppas ni får en mysig lördagskväll!



Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se