Juldukning



Underbar dukning av min vän Annika, precis i Pillan-smak!



En fin bukett pryder bordets mitt.



En kvist och en kanelstång, så enkelt men så fiint!


Visst är det härligt att sätta sig vid ett vackert dukat bord!
Maten blir ännu godare då tycker jag. Här hemma är det lite si och så med dukningarna nu när lilla Nikki pockar på uppmärksamheten. Man får vara glad om man lyckas äta lördagsmiddagen sittandes tillsammans istället för att någon ligger på golvet och leker eller bär runt på prinsessan..

Längtar i alla fall tills jag får mitt hus färdigt med ett stort matrum som rymmer många gäster, då ska det dukas fint:)

Ha en bra start på veckan//PIllan


Så fint! Ser riktigt trevligt ut och som du säger att sätta sig till ett dukat bord då man slipper laga maten är perfekt. Hoppas er vecka börjat bra. kram

Vilken vacker dukning, det där talesättet att man även äter med ögat stämmer verkligen in på en fin dukning :-) Att sätta sig till bords när man känner all den omtanke och det engagemang som ligger bakom gör ju att måltiden plötsligt får än fler dimensioner!



Sov sött, kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se