Julen 2010







En supermysig julhelg som gick i lugnets tecket i år! Hi hi kolla in nöjdaste Fillan med nya kameran!!

Nu sitter jag här nyduschad och nytränad, helt underbart. Ska duka fram lite fika framför tv:n och kika vad Tina behagar sno ihop inför nyår. Kanske man kan få sig några tips!
Vi ska åka till min mormor och fira med kusiner och mostrar. Skönast när Nikki är så liten, kan annars bli jobbigt att dra iväg på några större festligheter....

Julen spenderades hemma hos mina föräldrar med god mat och klappar som sig bör. Ingen tomte kom iår men jag tror han dyker upp igen nästa år då Nikki är lite mer medveten;)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se