Klappad & Klar





Nya tidningar som jag sprang på idag. Vårt nya hem & Vårt nya kök ska det bläddras i så snart kvällens måsten är avprickade!

Gick bra med jakten på de sista klapparna idag. Vi hängde på låset när affärerna öppnade och lyckades vara klara på tre timmar blankt.... Då hanns det även med en god lunch där mitt i också;)
Nu går tvättmaskinen för fullt. Hojtade nyss att om man ville ha några rena kläder i jul så ska dom till tvätten nu!!
Strykningen gör jag framför Ernst ikväll och mattorna åker ut i den 20 gradiga kylan!

Hej & Hå//PIllan


Härlig tidningsinspiration! :)



Hoppas ni har en mysig vecka och ni inte har det all för stressigt med alla måsten inför jul!



Många kramar /E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se