Klappjakt





Här hemma pågår paketinslagning a la tomteverkstan ;)
Visst är det roligt med vackert inslagna klappar, finns ju så otroligt mycket fint att piffa till dom med!

Ojsan i går blev det en bloggfri dag. Skulle göra ett snabbt inlägg på morgonen men då strejkade blogg.se.
Dagen tillbringade jag, mamma och Nikki på det stora blå varuhuset plus en del andra butiker.
Klappjakten är i full gång men igår gick den väl sådär... Blev mest lite grejer hem hit.
Det jag skulle köpa till pappa fanns inte, mamma var med hela dagen så henne får jag köpa till sedan.
Tänkte även bolla lite köksideér med mamsen men just nu byggde dom om hela köksavdelningen så det får också bli längre fram...
 
Det märks att det lackar mot jul för köerna ringlade redan långa i de stora butikskedjorna och jag har lovat Filippa att åka med henne för julklädes-shopping... Ja ja bara att bita ihop och vässa armbågarna sista veckan innan jul!

//PIllan


Gud, vad duktig du är på att slå in paket! Så där fina vill man nästan inte riva upp!



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se