Kunglig glans







Mina favoriter av våra kungligheter genom åren.
Victoria är absolut fab i sin klänning från 2009, Silvia ser ut som en riktig snödrottning (jag älskar tyll) och Madeleine är supersnygg i hela sin omtalade outfit, allt från frisyr till dekolletage.

Japp idag är det Nobeldagen och jag tycker det är lika spännande varje år att se gästernas kläder. Får mig både att jubla och förfasas! Härligt... Trist att inte lillasyster M ska närvara iår alltid kul att jämnföra systrarna:)

Ikväll kommer jag att zappa mellan nobelmiddagen och Idol (som jag för övrigt tröttnat rejält på senaste fredagarna) Är nästan säker på att Jay vinner, vad tror du?

//PIllan


Jo jag hoppas på Jay men Minnah är nog bättre material för att få en skiva genom idolvinsten än Jay. Inte hans stil. Men vi får se när vi hör vinnarlåten. Den röda på Madde är nog mångas fravoriter :) tänk sånt snack det blev när hon hade den på sig. ang. frisyren så helt rätt en massa jobb för att se ostylad ut. Hoppas ni får en fin fredag! kram

Jag missade detta i dag, så synd. Älskar att spana in klänningarna.



mysig kväll



KRAMIS





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se