Söndag den tredje Advent







Bilder från gårdagens kafferep. Vi hade jättetrevligt även om sockernivån i kroppen sprutade ut ur öronen till slut... Idag blir det träning för Pillan:)

Idag kommer dom två "förlorade" äntligen hem igen och det ska bli riktigt skönt! Även om jag och Nikki har det mysigt så kan det vara skönt att ha någon att lämna över lilla damen till ibland. Som senare idag tex för då ska jag lyfta skrot igen!
Innan dess blir det en prommenad till mams och paps med en bit kaka sedan igår, ja vi orkade inte äta upp allt.... Lite mer klappar som ska packas in fint in står också på schemat denna kyliga söndag.

Ha det så bra//PIllan


Vad kul ang hotellet! Vad gjorde du i Umeå!? :)

Kramis E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se