En om dan...





Fick en påse full med kärlek av "mammorna" förra fredan. Jag är ingen chokladfrossare utan njuter istället av en eller två till kaffet varje dag. Blir som min egen adventskalender. Helt perfekt att göra en ny bekantskap varje dag, det måste väl ändå vara nyttigt:)

Idag känns det som om jag gjorde typ 800 situps igår... Magen är helt öm efter allt krampande!
Men idag har jag kommit upp på benen och tänker ta mig ut med vagnen en sväng. Termometer visar minus 11 men det skrämmer inte oss;)
Läst på några bloggar att temperaturen ligger ungefär likadant långt ner i Sverige och de graderna känns nog kallare än här uppe i norr!

Ha en fin 1 december//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se