Välkommen julveckan







Mycket för små "nissar" att fixa så här innan jul!

God morgon

Japp nu är julveckan här och lite stress kryper under mitt skinn... Men imorgon ska dom sista klapparna inhandlas och jag ska räkna ut vad jag ska bidra med till julbordet!
Igår var det en riktig pysseldag då fler klappar skulle slås in, apelsinerna få nejlikor och pepparkakshuset fixas. Som ni ser har jag god hjälp av Filippa som gillar pyssel när andan faller på.... Men efter detta "race" föll hon dock tillbaka in i datorkoman i typ 5 timmar!
Eftermiddagen spenderade jag och Nikki på träningsanläggningen jag jobbar på för där serverades det julbord:)
Mycket trevligt och gott då det mesta var hemlagat.

Ha det så bra i julruschen//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se