3 veckor till nedsläpp




Hej därinne, nu börjar vi längta efter din ankomst. Vi är väldigt nyfikna på vem du är så dröj inte allför länge är du snäll...

Det är en helt underbar morgon, solen skiner och fåglarna kvittrar. Balkongdörren står öppen och jag sitter här och myser.
Filippa sover fortfarande, hon kom hem sent igår. Jag intog horisontalläge i soffan och träffande både Ernst och Wallander....

Idag är jag 37 fullt gångna veckor och det är med andra ord tre veckor kvar på dagen tills storken är beräknad att landa. Fredag den 30 juli sa ultraljudet och min beräkning 29 juli..Ganska precis där!
Spännande och se om det blir tidigare eller om man får vänta lite extra.
Filippa kom några dagar innan hon var beräknad och hennes pappa befann sig nere i skåne... Men han hann hem med flyget med typ 2 timmars marginal!

Jag är så nyfiken vem som bor där inne, är det herr C eller fröken N?
Vi pratar om liten som om det vore en kille och har så gjort nästan hela tiden. Vi kallar honom vid namn och så vidare...
Filippa vill helst ha en liten bror men hon är ju så pass stor så jag tror inte att det egentligen spelar någon roll.
Snacka om antiklimax om det kommer ut en liten flicka...:)

Nu ska jag göra en pastasallad och packa ned i kylbagen. Vi beger oss till vår sommarö för en heldag!

Njut av sommaren/Pillan


Jag gissar på att det blir ankomst den 26 juli....spännande :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se