Kamerastrul och cannelloni

Så himla trist.... Jag som skulle knäppa en massa fina bilder på tjejerna och maten igår då kameran plötsligt gick i strejk! Eller ja det kom ett meddelande "Minneskortet är skrivskyddat" och ingen av oss brudar fattade vad det innebär...:(
När jag kom hem var det google som gällde och svaret fanns där på en minut! Tack för Internet:)
På sidan av minneskortet finns en liten knapp eller spärr som hade åkt ner, bara att föra tillbaka och vips funkade det igen. Men då var jag som sagt redan hemma, den goda maten låg i magen och tjejerna låg väl i sina sängar...

Nåväl vi blev i alla fall bjudna på Lindas paradrätt, färskostfyllda cannelloni med rökt skinka och tomatsås. Så gott!
Till efterrätt jordgubbar och creme fraiche med smak av vanilj! Mums

Det var STOR skillnad på våra bebis-magar kan jag lova...inte så konstigt kanske:)
(Vi fick dessutom reda på vilket kön Annas lilla bebbe har...! )
Linda knäppte några kort med sin mobil så får vi se om det blev några.



Vi får nöja oss med två gamla bilder av mina "finingar"! Linda & Jag på första bilden och Anna & Jag på andra bilden.

Status hos MVC igår - huvudet är väl parkerat långt ner och långt bak, det är väl därför jag har ett sådant enormt tryck neråt. Men konstigt nog är rumpan långt upp så detta är antingen en lååång bebis eller en som verkligen vill sträcka ut....
Den blev inte glad när jag skulle ligga på rygg för att lyssna på hjärtat kan man nästan förstå så trångt som det är där inne. Fick ligga på sidan i stället och då blev det bättre:)

Några timmars sol för mig innan det blir ett jobbpass, bara att averka ett efter ett nu...

Ha de så bra/PIllan


så typiskt med kameran! Vår kamera laddar ofta ur batterierna precis när jag vill fota och lägga in de sista bilderna. Igår ville jag fota lite grejer jag shoppat så var batteriet slut och jag var tvungen att packa ner grejerna. Nu är vi gladare, avsvalkade och på sjön :) kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se