Ledig tisdag



Så skönt att dricka sitt kaffe på balkongen och njuta av värme och fågelkvitter.


God morgon

Har varit uppe ett bra tag redan och hunnit med en del. Stor styrkhög har försvunnit och jag har trollat bort det som låg i botten av tvättkorgen... eller ja det ligger i maskinen i alla fall.
Dammtorkat, städat toaletten och skurat av balkongen.

Ska bege mig på lite inhandling av matvaror och en present. I kväll ska jag nämligen åka till gamla vänner som byggt ut sitt hus och kika på det.
Superspännande för det var jättefint renoverat redan innan utbyggnaden. Kan bara tänka mig vad fint det blivit nu;)
Kul med inspiration till vårt husprojekt också! A är förresten där och river väggar och tak just nu. Till våran stora glädje verkar det vara mycket timmerväggar som kommer fram och några av dessa vill man så klart ta vara på!
Kanske åker dit och fotar lite sedan så ni får se....

Här är det varmt men ingen sol så det passar perfekt med lite pyssel idag.

Ha det så bra/PIllan



Min kropp är verkligen överhettad, jag duschar kallt både innan läggdags och på morgonen...
Men det börjar dra ihop sig och jag längtar!


Du är så fin med din mage! Kommer på mig själv ibland att stå och stryka mig över magen fast att Isac har varit ute i 3 månader! Tycker att det är så mysigt att vara gravid, men nu är det nog stopp på den punkten!



Kramisar Veronica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se