MVC och mysmiddag väntar



Herregud det börjar verkligen bli ankvarning på mig nu... Inte mycket men en aning vaggning... Nåja det är kanske legal nu med lite mer än två veckor kvar;)

Har varit iväg och avverkat ännu ett jobbpass, inte så många kvar nu! Har 8 arbetspass kvar innan semester och mammaledighet väntar.
Känns overkligt att jag ska vara hemma i över ett år! Men jag vet att tiden bara kommer att rusa förbi, fast det ska verkligen bli skönt:)

Jag ska alldeles strax bege mig till MVC för en rutinkontroll. Det trycker nåt enormt nedåt i alla fall fast inga övriga känningar...

Sedan väntar som jag skrev i går en riktig myskväll med bästa Anna och Linda. Men mer om det i morgon!

Jag rusar= lätt vaggång/PIllan


Så snygg du är klänningen är jättefin! Låter härligt med semester och ledighet skönt att hinna landa innan bebisen kommer. Vi kanske ska dela på föräldraledigheten nästa gång vi får barn. tack för kommentaren, det kändes jättebra att få håret fixat som jag aldrig hinner få ordning på annars. Nu får vi se om jag hinner använda klänningen på något fler bröllop framöver. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se