Sköna dagar



Vi har softa dagar här på patienthotellet, god mat och mycket vila


Vi har tagit in på patienthotellet och har det riktigt soft. Perfekt att gå till dukat bord till morgon, lunch och middag! Så här skulle det vara hela första månaden...
Slippa matlagning och disk;)
Nyss kommit tillbaka till rummet efter en god middag som var kycklinggryta och god salladsbuffe.

Idag har dessutom Nikkis utsedda gudmor Märit varit här på besök. Hon åkte från Stockholm i morse för ett annat besök i staden här och det kunde ju inte passat bättre än att vi redan fått och låg kvar här på hotellet!

I morgon är det dags för PKU prov innan vi styr kosan mot landet igen. Men på måndag måste vi tillbaka eftersom det då är andra läkarkontrollen och sedan blir man utskriven. Jobbigt med allt flängande när man bor en bit ifrån...

Min kamerasladd är kvar därhemma så ni får endast några bilder nu...men jag lovar att ni får en större dos framöver...
Förlossningsberättelsen ska jag dela med mig av en annan dag men en cliffhanger är snabb och ambulans!

Ha det så bra/Pillan


Åh herregud,

väldens största grattis!

Vilken fin tjej!!!



Oj ja det måste gått fort,

skönt att ni verkar må bra!



Massor med grattiskramar

Vilken sötnos =)

Hoppas att ni alla mår jättebra

Finns bara ett ord för detta... Underbart!

Men å så söt liten Nikki!

Grattis till lilltjejen Pernilla!

Hon ser underbar ut! Njut av den första tiden nu!



Stooor kram Veronica

SÖTNOS! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se