Time flyes



I love my sister!



En vecka
har redan gått sedan Nikki gjorde sin entré!

Tack för alla fina gulliga kommentarer;) Va härligt att ha så fina "vänner" ute i landet som man aldrig ens har träffat... Så klart även alla gratulanter som jag känner med!

Vi har fullt upp med besöken här.
Just nu är alltså svärföräldrarna på besök och vi ska till mina föräldrar på middag om en stund. Skönt att slippa matlagning...:)

I morse fick jag väcka Nikki kl halv sex för då var mina bröst nära att sprängas. Då hade vi somnat vid 23 tiden, helt OK att få några sådana nätter. Vi somnade dessutom om till kl 9.00!

Dagen har hitills tillbringats i en solstol på balkongen, så skönt att få frisk luft och lite sol på näsan igen. Såg att dom lovade regn här hos mig närmsta dagarna:( så då blir det väl innemys igen.

Ha en trevlig lillördag/Kram Pillan


Vilka brudar du har =)

Fillan ser ut att mysa riktigt som storasyster och Nikki ser inte missnöjd ut heller.Hälsa Fillan att hon blir nog bästaste storasyrran man kan ha ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se