Tisdag med jobb och frissabesök




Smaskigt med ananas i solen, frukost på balkongen...

Morning...tidigt är det och jag gör ett snabbt inlägg eftersom jag är på språng mot jobbet. Redan tisdag och sommaren verkar vara här för att stanna ett tag, I Like!
Idag kunde det dock komma åskskurar och det syns nästan nu på himlen....
Men lite åska och regn här sommaren till och bara det är varmt så kvittar det för mig;)

Efter jobbet ska både jag och Filippa besöka våra kära frissor! Jag behöver en utväxtfärgning och uppfräschning av topparna och Fillan ska klippa sig. Känns som det kan komma att dröja lite längre till nästa gång, för mej i alla fall! Hade helst velat hinna med en ansiktsbehandling också men det verkar inte riktigt lyckas...

Vi hörs igen i kväll/Pillan


åh va gott!

Förstår... det är inte alltid man hinner med allt man vill (ansiktsbehandling)! Särskilt sedan man fått barn! Det gäller att prioritera, eller hur!

Hoppas du får en bra dag!

Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se