Trevlig Helg



Titta vi fastnade på bild! Liten & Stor ;)
Anna i vecka 20 och jag i 38...

Skönt med fredag va?!

Filippa och hennes kompis Julia ska ha poolparty i eftermiddag och solen skiner så det blir nog toppen!
I natt när jag gjorde en av mina nattliga vandringar... så var det kolsvart ute! Såg knappt vart jag gick... himmlen var alldeles mörkblå och det regnade för fullt. Men efter regn kommer solsken;)
Jag slänger mig ut i en solstol och återkommer!

Ha en mysig fredag/PIllan


Tack raraste! Ojj nu är det inte länge kvar tills det är dags för dig! :) Hoppar med spänning för vad det blir för liten som kommer till världen! :)



Ha en underbar helg fina!



Kram Evelina CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se