Trött, tröttare...



Sessan kan konsten att slappa, så himla skönt!


Jag har jobbat förmiddag och nu slog den stora tröttheten till...Gäsp!
Har legat och vilat en stund men det var svårt då lilla liten hade gympapass inbokat just då;)

Ska laga lite fisk strax, egen gratäng med chiligrädde och mozarella.
Filippa har beställt fiskbullar och det klarar jag mig helst utan och då blir det två rätter i mitt kök...
Skjutsa på fotbollsträning och sedan tänkte jag ligga framför tv:n och kolla på Sommaren med Göran.
Såg den på bio i fjol men A har inte sett den. Jag tyckte den var riktigt rolig så inga problems för mig att se om den, kanske lite godis till kan pigga upp mig..?!

Ha en bra måndag/Pillan


Katter kan verkligen njuta.



Sommaren med Göran är bra, hoppas du piggnar till framför tv´n.



Kram Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se