Åker västerut




Fina fredagsblomster


Redan fredag och jag kan inte sova... Vaknade och tankarna bara snurrar i mitt huvud.
Har ett Stort projekt på G och jag antar att det får min stackars hjärna att gå på högvarv....

Projektet stavas gammalt hus, renovering - yes major, huge, gigantisk!
Ska berätta mer om detta en annan dag men ni som känner mej förstår nog vilket hus som vi äntligen ska ta tag i. Jag lovar, detta kommer säkert att uppta några blogg-inlägg framöver...

Kan också berätta att jag är fröken negativ medan A är herr positiv personifierad.
Inte till att vi äntligen ska göra detta utan till allt jobb....
Men det kommer säkert att bli fantastiskt när det blir klart;)
Tror det är bra att vi väger upp varandra där med våra åsikter/fantasier/drömmar.
Men mer om detta en annan dag.

För idag ska vi äntligen få åka i väg bara vi och mysa tillsammans, som vi har längtat efter detta!
Är nog två år sedan jag var i Åre och där byggs det ju hela tiden så det ska bli jättekul att åka dit igen.
Mycket att se och göra även under sommaren men denna helg ska vigas åt just soft, soft, soft....

Här är jag snart;)



Trevlig fredag//Pillan



Hej där!

Du glömmer väl inte ett besök på bästaste chokladfabriken när du är i Åre?!:0) Ha en trevlig helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se