Cirkus & Sol

Vilken trevlig förmiddag jag har haft.

Det var Filippas sista dag på cirkusskolan så det bjöds på en fin föreställning. Lindansare, jonglörer, akrobater och min egen söta lilla trapets-tjej!
Åh vad jag skulle ha gillat att gå i sådan skola när jag var liten... Filippa var jätteduktig och svingade sig orädd i "gungan" ;)
Själv fick man ha cirkus på höskullen hos farmor och farfar. Vi hade en trapets i taket så vi kunde slänga oss ut i höet!

Ett par timmar i solen på balkongen har jag också hunnit med innan jag prommenerar på lite jobb.

Mina tips för solen hittar ni nedan plus en av mina absoluta favvobilder av mig:)
Snacka om bränt skinn....
Den är från april i fjol och jag satt på Fridays i Kungsträdgården och njöt av god mat och vin med bästa vinklubben. På kvällen skulle vi kryssa till Helsingfors.
Jag hade båtringad tröja och en scarf runt halsen, solen värmde skönt på min rygg... Väl ombord på båten gjordes upptäckten!
Konstigt nog bara la sig rödheten och bara försvann?...!? Trodde att jag skulle bli dragandes med dessa fina linjer hela förra sommaren men icke!

Snacka om perfekt bränna... ;)

Piz Buin är en favorit på min lekamen och ansiktet får en rejäl dos av Apoliva 25!

Läpparna smörjer jag med Hawaiian Tropic. På kvällen är det skönt att få en dos Askungekräm, Clarins Beauty Flash Balm!

Ha en riktigt fin Midsommar/PIllan

 



ja det var en redig bränna :) Lät som ni haft en bra dag! SV: jo breven är nog en bra ide. Hoppas kvällen blir fin!

Åh nej har du ont???



Önskar er en GLAD MIDSOMMAR,

vad ska ni hitta på?



KRAM

Hej

Vart hittar man dessa hawaiian tropic?

Läppglanserna har jag köpt på taxfree men dom finns annars på tex Kicks och andra parfymerier! /Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se