Ett paket till mig




Termos från underbara Green Gate



4 söta förvaringskorgar från House Doctor

Det kom ett paket till mig som jag beställde förra veckan från den härliga webbutiken Ett Hus i Vitt

Morning på er!

Nu är man tillbaka i vardagen och jobbet rullar på igen. Hade tänkt träna på morgonen men jag blev lat...
Har i alla fall ett gummiband här hemma så jag kan träna överkroppen typ 10 minuter om dagen. Det är nästan ett måste annars får jag snabbt ont i axlar och rygg.
Konstigt men ett beroende är det, ett jättebra sådant!
Annars tycker jag att mycket börjar bli jobbigt nu... men jag träffade en kompis i förrgår som ska få bebbe om tre veckor hon var Stor! Tänker på dig *blink*...

Vi var och handlade skötbord, täcken och kuddar bla i söndags. Så det blir väl ett av nästa projekt att fixa i ordning. De söta trådkorgarna ska jag ha vid skötbordet med lite plock i!
Tycker det ska bli jätteroligt att pyssla på med detta men jag kanske väntar nån vecka till. Lovar att ni får se resultatet när det är klart!

Idag ska mamma och mormor komma förbi på en fika innan jag ska jobba så jag ska bulla upp med gott bröd tänkte jag:)

Vi ses snart/Pillan


Nu är jag tillbaka igen :) Snygga grejer!!! Green Gate har ju jättemkt snyggt! Jag vill ha deras kökshanddukar!!! Hoppas allt är bra med dig och Magen!

Kram!

Gillar verkligen termosen och korgarna!

Det är klart att du ska pyssla och "boa" nu innan bebis!



Kraaam Veronica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se