Grattis Sverige



Solen sken från en klarblå himmel i Åre men låt er inte luras för luften bestod av riktiga polarvindar


6 juni och Sveriges nationaldag. Vi har bilat hem från Åre idag och jag tycker det är så fint när man ser alla svenska flaggor i topp vid var och varannat hus.
Särskilt i kombination med den ljuvliga grönskan och all äppelblom!

Igår gjorde Åre några timmar och shoppade en hel del, bilder kommer. Till och med A handlade en massa, räknat för att var han då....
Sedan blev det badning och relax följt av ännu en god middag.
Under täcket med en påse godis och slötittande på tv, en "tjockis" kräver inte så mycket mer en lördagskväll;)

Här hemma följer vi (A) nu tennisen med spänning och hoppas så klart på att Robin sopar banan med spanjacken!
Själv ska jag ta en sväng förbi ICA och fylla upp kylen med det nödvändiga.

Ha en fortsatt trevlig nationaldag//Pillan



Kalvinnanlår med potatiskaka



Själv klämde jag en hamburgare...här inte till vanligheterna kan jag lova, men gott var det:)
Kvällens dryck - naturell Ramlösa Verkligen Superb...






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se