Huvudet åt rätt håll



 take a swim..

Hej på er

I går var jag på koll hos MVC och nu låg liten med huvudet nedåt. Bara att hålla tummarna att ställningen känns bra och att du ligger kvar så där. Känns väl OK att stå på huvet i några veckor till...

Sedan bar det av på shoppingtur för mamma och dotter.
Herregud jag var helt slut vid 19.30 då vi äntligen satte oss i bilen och åkte hemåt. Ändå hann vi inte med allt vi tänkt oss. Helt otroligt det är samma visa varje gång...
Jag hade i alla fall tänkt få med mig lite plant hem men icke att det hanns med.

Kläder till Filippa och bebben blev det en del av. Fillan tyckte det var så roligt att handla bebisgrejor och ville att vi skulle köpa mera, mera! Jag sa stopp vid leksaker, suck det kommer I Promise!



Pojke eller flicka..?

Examenskläder gick det sämre med vi får helt enkelt köra på vår "reserv-klänning" som jag har köpt. Det värsta är att det måste läggas upp... pust jag och nål och tråd är inte bästisar!
Mamma!!! Kom och Hjälp....

Njut en stund i solen/Pillan



Blir nog en I Love Mum nästa gång... ;)


Sv: Idag är det så varmt att man inte kan vara ute, och jag skojar inte. Har inte varit med om något liknande...

Kul med babyshopping :) Gjorde likadant för nästan exakt ett år sedan...

Kramar

Vad fina babykläder du köpt! Visst är dom köpta på HM? Måste nog kolla upp dessa vid nästa shopping...



Skönt att bebben har lagt sig tillrätta!



Kram Veronica

Åh det är sååå skoj att bebishoppa :-)



Så liten har vänt sig, hur många veckor är det kvar nu?



Ha en toppendag i sommarvärmen,

stor kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se