Lediga onsdag

Har en ledig dag så här mitt i veckan, känns jätteskönt. Ska iväg på ett morgonpass, det är bland det bästa;)
Sedan blir det väl att plocka lite här hemma som vanligt...det tar liksom aldrig slut!



Nylackade naglar och jordgubbar gjorde min kväll framför tv:n!

Hade en lugn kväll med nagelfix och kungligt på SVT igår. Nina Eldh från hovet avslöjade att det inte kommer att vara några tärnor utan 10 st näbbar i stället.
Hade precis läst Aftonbladet innan där det då spekulerades hårt i just tärnorna...

Åh jag längtar riktigt till lördag, ska bli jättespännande tycker jag! Filippa och jag ska åka till min mormor, ta med oss prinsesstårta och champagne (alkofri..) dricka kaffe ur finaste porslinet och bara mysa med mormor framför tv:n HELA dagen!

Jag hade först tänkt bjuda mina vänninor på ett liknande jippo, men vissa av dom är ju heltröga*blink* och fattar inte alls tjusningen med detta! Dom som ändå delar mitt intresse jobbar eller är för långt borta...
Men mormor kan man lita på!



Tycker Victoria är vrålsnygg på den här bilden, Daniel ser lite dock lite mesig ut här. Annars tycker jag att dom är ett perfect match, så lika varandra!

Jag älskar kungabröllop och minns Diana och Charles wedding som om det vore igår och det var det ju inte riktigt... Jag var bara typ 9 år och satt som klistrad!

Tänk va spännande med klänningen, blommorna och vad ska Daniel ha på sig?? Kungligheter brukar ju ofta ha nån typ av uniform men Daniel är ju inte kunglig, riktigt än.... Frack, jackett, kostym...?

På lördag vet vi!

Ha de//Pillan


Me like:) Jag skall också sitta framför tv:n. Bjöd hit Holm på lite champagne..... och prinsesstårta. Du vet var vi finns om du vill klacka lite med oss på kvällningen:) puss o kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se