Ny härlig vecka

 
Några pics från min shopping i helgen

 Skönt fräscht randigt...



Skor Stadium och tröja Vero Moda



Tunika Vero Moda



Klänning också Vero Moda


Här strålar solen från en blå himmel och energin sprider sig i min kropp!
Jag har bakat ihop en hastkaka eller Pitekaka som den också kallas. Ska nog smaka en bit sedan till kaffet men resten sparas till torsdag...

Idag har jag annars operation mera plant till balkongen. Åker i väg om en stund för att handla på mig lite mera.
Har i år faktiskt en struktur på hur jag har tänkt färger och blommor. Annars åker jag iväg och handlar på mig en massa och när jag kommer hem och ska plantera har jag knappt en susning om vad jag har tänkt kombinera ihop med vad osv...

I år blir det i alla fall mest vitt och rött, har startat i några lådor. Detta för att det ska matcha mina marinblå dynor och mattor.
New England you know - stars and stripes;)

Visar er lite bilder när det är klart.

I eftermiddag jobbar jag så jag ska försöka spurta på nu några timmar!

Sköt om er/Pillan


Fin shopping, alltid lika skoj att sätta sprätt på lite pengar ;-)



sv: ja det är ovant att man inte kan köra på riktigt som vanligt, nu när jag är helledig känns det bättre för nu finns tiden.



Hoppas ni är utvilade efter minisemestern & har fått en kanonstart på veckan.



Kramis Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se