Rött, blått och vitt








Min balkong fick bli röd, blå och vit i år somrigt och fräscht tycker jag!
Marinblå dynor och mest röda och vita blommor - klassiskt.

Jag älskar sommaren! Kanske för att jag är född den här tiden på året... kan det påverka? Fast jag märker att den riktiga "pressar-Pillan" inte riktigt är sig lik... Undrar om det beror på åldern eller magen?
Förr kunde jag ligga och riktigt steka mig i timmar men numera ligger jag en stund går runt en sväng och plockar, läser, äter;)
Många pauser är skönt.
Ansiktet försöker jag dölja/skydda, det blir för mycket pigmentfläckar annars... Bara att använda BUS där helt enkelt!

Simma lugnt/Pillan


Fräscht och fint på balkongen! Klassiska färger som är somriga, t.o.m colaburken matchar, ha, ha!



Kram Veronica

Superfint på altanen, nästa år ska jag nog blanda upp mitt blå & turkosa med lite rött. Klassiskt!



Ha en bra dag

Kramis

Underbara bilder! :)

Ja, under sommaren måste man verkligen försöka njuta

av den korta varma och soliga tid som erbjuds underbart



Du ser även ut att ha en fantastisk sommar.

Allt gott Evelina C L





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se