Snabbt inlägg i farten

Hej på er

Har varit i väg och kört ett morgon pass, så skönt. Känner att när jag inte rört mej på några dagar får jag ont i ryggen och axlarna.
Men det behövs bara att jag kör ett lättare styrkepass eller 30 minuters indoor för att det ska kännas mycket bättre;)



Klädd för träning...

Väl hemma igen så har jag gjort en smörgås-tårta. Dekorerar den i morgon bitti.
Gjorde en tårta med polarkaka som "botten" den tycker jag är så enkel och så god!

Även snott i hop en pasta sallad. Perfekt att ha med som matlåda till jobbet och det är ju så enkelt att variera sig. Idag blev det dock ganska klassiskt med sockerärtor, paprika, bladspenat, gurka, bacon och fetaost. Använder nästan alltid Gnocci som bas för den "fångar upp" dressingen bäst;)

Även i år blev jag inblandad i blomserköpning till lärarna!
Konstigt att det alltid är samma föräldrar som fixar sådant...?!
Tur att Annika äger en blomster affär och att hon är snäll och fixar det mesta!
Ska åka in till henne nu innan jobbet och checka att allt är grönt!

Informationen från FK gick OK i går. Känner mej lite lugnare... Har även skickat i väg moderskapsintyget nu på morgonen. Så jag är på G.... :)

Ha en skön onsdag! //Pillan



Under tiden jag skriver smaskar jag på en macka med tonfisk-röra en bit hastkaka och en skummig Latte!






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se