TV dag

Ja det är bara att fortsätta sitta ner i soffan hela dagen idag...

I går när vi kom fram till mormor så bjöds det på blåärspannkaka och grädde till lunch.
Sedan som vanligt en liten powernap för mig:)

Regnandet gav sig inte och temperaturen visade endast 8 grader, detta är fjällen! Så något dåligt samvete för att ligga inne behöver man inte ha:)
Vi åt en underbar middag det bästa både jag och Filippa vet, regnbågslax med potatis och en himmelsk sås som mormor alltid gör!

Ja sedan var det bara att följa tv bevakningen av de blåblodiga. Jisses så snygg Victoria var, absolutly fab!
Syns verkligen att hon har ny stylist.
Åh herregud såg ni balettisarna från kina som framförde nummer ur Svansjön....
Balans - JA, Styrka - JA, Övermänsklig - JA! Snacka om att man tappade andan...

Rörd blev jag också när barnen sjöng, hur gulligt var inte det! Tror tom Daniel blev lite tagen;)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan blir det soffan igen. I kväll när vi kommer hem så har A också kommit åter! Som jag har längtat efter dig darling!

Vi ses i morgon// Kärlek Pillan



Vecka 35 here we go!


Vad fin du är =)))

Hälsa till Sixten från oss i fränsta ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se