Äntligen!

Tisdag och jag ska äntligen få gå till frissan och trolla bort min utväxt. Ska bli så skönt att bara få sitta ner och läsa skvaller och höra skvaller av kära Nettan;) Ska hinna iväg och köpa nåt gott som vi kan smaska på under tiden!

I kväll är första semifinalen i Eurovision. Jag jobbar men ska nog hinna hem för det drar igång först kl 21.00. Jag har tittat på inför programmen och gillar Kroatien och Israel.
Men eurovision känns inte så viktigt utan det är den svenska schlagern jag är helt insnöad på.
Där har jag kollen!
I år var faktiskt första gången jag inte var ner och såg finalen i Globen. Men jag skickade ju Filippa som representant i stället.

Här har sommarvärmen blåst iväg och kvar stannade endast några ynka grader som ingen kan bli varm av...
Så på med jeans och converse and off I go!

Ha en riktigt trevlig tisdag/Pillan



Jeans och vit linnetunika, dagens uniform!


Befinner mig som du kanske vet i Spanien men vi ska också se finalen på Eurovision här på lördag:) Ska vara hemma hos en kompis som ska laga paella... Ska bli trevligt!!! Hoppas du får en trevlig tisdag!

Kram Eleonor

Snygg outfit! Här har det ösregnat hela dagen... Kallt, brrrr!



Hoppas frisörbesöket gick bra! Kraaaam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se