Bebis rum


God morgon
Sitter och surfar runt och inspireras bland alla barnsidor på nätet. Finns mycket fint!
Jag gillar verkligen träleksaker typ BRIOs, inte sådana där plastiga saker (som säkert barn gillar bättre) som är dyra och bara går sönder på en gång...

Filippa var aldrig riktigt en docktjej, jo barbies förstås men inte dock-dockor. Jag älskade också barbie och har sparat nästan allt.

Eftersom jag tror att det är en liten herre i min mage så antar jag att man får börja om med en annan typ av leksaker nu... bilar, robotar, lego..P L A S T, hjälp!

Jag vill att leksakerna ska vara fina också...hmmm vilka världsliga problem jag har...

 
Detta kan man i alla fall styra över när dom är bebisar och inte får/kan bestämma själv;)
Här följer ett urval med finfina grejor till bebisrummet, tycker jag.. Ni hittar dom här och här









Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se