Drömmar om värme

Ja jag vet att jag kan vara en aning väderfixerad. Tittar på samtliga kanalers prognoser (gäller att hitta den bästa), tidningarnas, nätets olika vädersajter... Pillan Pohlman;)

Åh så går det inte att påverka det minsta. Kanske därför man kan prata och älta om vädret med nästan vem som helst.. På min förra arbetsplats frågade dom alltid mig vilket väder det skulle bli osv. Dom visste att jag är fullt uppdaterad.

Jag ska grilla med några vänner på lördag och det ser ljust ut! Ryssvärmen är på väg hitåt, härligt! Men först ska vi få två dagar med nederbörd.

Ännu värre är det för stackars A som har åkt till skåne för några dagars golf, där är det bara regn regn regn närmaste dagarna som det verkar... 

Drömmer mig tillbaka till sommaren genom en liten foto kavalkad och nu är den snart här igen!





Trevlig onsdagkväll/Pillan



Ja,du var verkligen vår väderguru... Nu för tiden får vi gissa eller leta väder själva... tar minst en timmer varje dag... hahaha ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se