Grattis Sessan






Idag fyller Sessan söt 3 år! Hon fick ägg och bacon som hon gillar precis lika mycket som jag:)
Filippa hade tillverkat en leksak till henne på slöjden som hon också blev uppvaktad med.

Annars har jag jobbat en sväng så nu väntar två lediga dagar;)

Varit iväg till mödravården och lyssnat på bebben. Just nu ligger den med rumpan neråt precis som Filippa gjorde... Men det är ju ett tag kvar så jag hoppas den vänder sig så jag slipper genomgå ett vändningsförsök, verkar inte vara nån hit...
Filippa föddes i säte men det är inte tillåtet numera... Så vem vet det kanske blir ett snitt den här gången. Vet ärligt talat inte riktigt vad jag känner inför det, måste känna efter. Bäst är ju den naturliga vägen.

Har även varit på utvecklingssamtal för Filippa idag. Vilken skillnad från när man själv gick i skolan! Nu var det Fillan som höll i samtalet och allt visades på datorn, otroligt bra!

Hennes mobil gick sönder igår, stor katastrof... hmm, så nu har hon åkt iväg med sin pappa och ska köpa en ny. Måste kolla upp med den gamla för den är inte ens ett år, köpte den i juni så jag antar att det finns nån garanti?!

Trevlig tisdag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se