Härliga Fredag




Vackra rosor till Filippa







Alcazar a´2010



Fillan in action, nice outfit;)



Skönt med fredag och jag har ledigt idag! Men stackars, stackars Anna Bergendahl...Men jag tyckte hon gjorde ett bra framträdande ingen skuld på henne. Trist när en massa annan smörja går vidare, men men...

Har precis varit och tittat på Filippa och gänget, i år vann dom dock inte men dom var superduktiga.
Men i stället vann Filippa och en klasskompis Snilleblixt tävlingen som också gick av stapeln idag.
Detta är ett projekt för alla skolor i Sverige och temat var naturkatastrofer.
Tjejerna hade uppfunnit "Familjesändaren" ett halsband som ska användas vid t ex jordbävningar. Dom fick presentera sig inför en jury och sedan var det prisutdelning. Tjejerna vann klassen åk 3-5 i kommunen!! Jätteroligt:)

I kväll ska vi ut och äta ett helt gäng med vänner och barn. Mysigt och träffas många och sitta ner några timmar och äta och snacka. Så sällan man hinner umgås...

Ha en underbar fredag!//Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se