Kristi fly...städdag




Tack för att ni finns, mina kära vänner,Ajax, Mr Muscle och Grumme...


Hej på er, hoppas allt är väl!
Jag gör det jag gillar idag, städa... A bara suckar för så fort han är borta och ringer hem så behöver han knappast fråga vad jag gör...det självklara Städar!

Jag älskar känslan av rent, nybäddat, nytvättat, nysåpat C L E A N T helt enkelt:)

Efter frukost tog jag hand om en gigantisk strykning. Förstår inte att vissa människor struntar i strykningen... Det gör ju plagget. Usch för skrynkliga kläder! Jag stryker allt, nja underkläder har jag slutat stryka. Men annars allt. Hur gör ni...?

Känslan att krypa ned i en nybäddad säng med strukna lakan... mmm
Eller en skjorta som bara låter som en nystruken skjorta kan låta när man drar den över axlarna!

Pappa var här och hjälpte mig att ställa i ordning på balkongen. Så nu ska jag strax bege mig ut med såpa och vatten för en uppfräschning. Sen åker nya dynorna på!

Varit en sväng på ICA och handlat. jag är ingen choklad tjej med jag kunde inte motså Marabous rulle med coccos. Wow den smakade fantastiskt!



Ha en skön helgdag/Pillan


Jag hör då till de människorna som inte stryker sina kläder, oj vad jag får mkt tid till annat i stället :)

Givetvis stryker jag skjortrr om det finns o andra tex byxor som kräver det.

Men hänger man all tvätt på galgar så är det bara att vika ihop de o sen direkt in i garderoben, voila!

Hatar också skrynkliga kläder men de blir verkligen inte de om man är noga med att hänga dom.

Sen givetsvis manglas lakarna :)

Jag strök ALLT förut, men jag brottades med mig själv o nu aldrig stora klädhögar som ligger o glor på en längre :)

Prova, det går ha ha....

kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se