Ny vecka




Solen gassade på Grönan i lördags!



På båten var det bara att ta det lugnt och ha det skönt

Måndag morgon och sista veckan i maj. Tiden flyger verkligen fram! Vi kom hem ganska sent igår kväll efter en jättetrevlig helg.

Vi överraskade tjejerna med några timmar på Grönan innan färjan avgick. Det var uppskattat kan jag lova! Vädret var toppen, 25 varma grader. Tjejerna fick springa runt och åka allt dom orkade medans jag o Annika satt och softade växlande i solen och skuggan. Sommarkrysset repade under dagen så oss gick det ingen nöd på....

Väl på färjan var det som tänkt äta, softa och shoppa som var prio ett! För oss innebär softa att sitta och läsa och snacka och för tjejerna bada och sola.
Alla glada alla nöjda!

Nu bär det iväg på jobb så hörs vi senare
Ha en bra dag/Pillan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se