Plus 9 kg



29 fullgångna veckor



Idag är jag 29 fullgångna veckor och vågen visar 9 kg upp.. Har för mig att jag växte rätt så mycket sista månaden med Filippa. Gick upp totalt 13 kg då så jag antar att det kan bli lite mer denna gång.
Men det är väl bara att njuta av att jag kan träna och röra mig så mycket som känns bra och äta det jag tycker är gott.
För detta är nog sista gången jag väger så här pass....

Inget vatten drog jag på mig senast så jag håller tummarna att det inte heller sker nu, fast det kanske är lättare när det är sommar och varmt?

Har gjort ett jobbpass så nu är det ledigt igen två dagar;)
I kväll går jag ut med vänner och käkar, skönt att slippa matlagning på fredagar tycker jag! Men en fläskfilé läggs snart i marinad så den är redo för morgondagens grillning!

Här har himlen verkligen öppnat sig idag med blixtar och dunder men lite mysigt när man kan sitta inne och kura med en latte...

Trevlig helg/Pillan


Fy gröne med dina latte, jag blir så sugen varje gång du surrar om en latte osså har jag inget kök o göra nån i. ;o) Snart ska jag överdosera latte! Bara skiten blir klart nån gång. :o)

kram på dig o sötmagen

Ååå du är så fin...!! Hoppas ni får det bra på eran kryssning...kram Katarina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se