Skepp o hoj





Misstänker att vi ska spendera några timmar här om jag känner tjejerna rätt!

Vilken härlig fredag det blev. Utbildningen gick bra och vi fick sluta redan vid 1430. Jag prommenerade hemmåt, mötte upp Fillan och vi köpte varsin glass som vi avnjöt på balkongen.

Har blivit helnojig över det här med solandet nu när jag är med barn. Detta pga att man så lätt får pigmentfläckar i ansiktet. Jag har en ganska stor på kinden och vill inte ha några fler! Så i går på balkongen satt jag med kroppen i solen och huvudet i skuggan...
Jag som älskar att sola och vara brun!
Men i sommar på stranden får jag väl skyddsfaktorera mig rejält i ansiktet och kanske införskaffa en snygg solhatt!

Nu ska vi i alla fall snart sätta oss i bilen som tar oss till båten. Hoppas alla får en riktigt skön helg!

Ha de/Pillan


Vill inte heller få pigmentfläckar, men älskar att sola, får nog köpa en starkare solskyddsfaktor.



Trevlig pingsthelg!

Kram Anna

Hittade precis din blogg, jättetrevlig, kommer kolla fler gånger!

/Eleonor (inmygoodiebag)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se