Sommarfin

Morning på er! Jag och Filippa la oss ganska tidigt igår, låg och läste och myste i samma säng. Hon är så modeintresserad och kan plöja modetidningar i massor...Förstår inte vem hon är lik? Men det är roligt då hon har väldigt bra koll och gärna lånar grejor av mig för att fixa "rätt look".

Man påverkar nog sina barn väldigt mycket även fast man kanske inte tror det.
Men jag brukar låta henne hållas när det gäller smink osv. För typ ett år sedan skulle det vara dödskallar på ALLT och hon sminkade sig väldigt svart. Min mamma var lite halvförtvivlad och undrade om jag verkligen skulle låta henne gå ut så. Det gjorde jag och det där gick över rätt så snabbt och nu sminkar hon sig jättefint.

Jag har alltid varit intresserad av smink, hår och mode och hon verkar bli likadan!

Hittade en så fin outfit i Halens som jag skulle velat klätt mig i till sommaren. Men "fotbollen" sätter stopp för de snygga shortsen.....

Jättefint tycker jag, älskar sailorstuket!

Men man ska inte klaga på modet som just nu passar en gravid perfekt. Tunikor och tajts i massor med olika färger och mönster.
För att inte tala om snygga klänningar där magen får plats. Tror jag ska slå till på denna som jag klickade fram på Nelly


Tror att "fotbollen" får plats under det vita bandet

Njut av lördagen/Pillan



Å snygga grejor, den marina looken funkar alltid på sommaren! Kul att din tjej "går i mammas fotspår"!

Tack för söta kommentaren hos mig!

Kram Nettan

Ja det är rätt Maggan! Takterna sitter i ännu. Vill minnas att hon var lika förtvivlad när vi åkte till Viskan iförda cykelbyxor och Guns n' Roses t-shirts på midsommar. Kan inte förstå varför ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se