Turkosa inköp




Det blev en del shoppande på båten. Nya örhängen från SNÖ i turkost. Tänkte köpa dom helt i silver med Fillan övertalade mej att ta en färg, smart tjej;) Blir ju jättefint bara mamman får nån färg på kroppen också...

Värmeskyddet från Toni & Guy används av oss båda men kanske mest Filippa nuförtiden. Hon har jättefina lockar som ska plattas ut jämt och ständigt.. Jag har självlockigt men inte så där fina lockar som hon har, mitt blir mest bara frizzigt och trist!

Å vad det var skönt att komma hem till en helt nystädad lägenhet och ett uppfyllt kylskåp! Han kan om han vill den där A... Ändå har han haft fullt upp med alla sporthändelser på tv i helgen, hockey, fotboll, trav Jada,Jada...

I kväll ska jag leda mitt sista Aerobics pass innan jag tar ledigt på den fronten. Känns riktigt skönt att bara få koncentrera mig på mitt eget tränande sista tiden. Men självklart kommer jag att sakna mina underbara "stammisar"!

Här blir det en krämig tomatsoppa med "Glödhoppor" till middag, snabbt-enkelt-gott.

/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se